ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГРІНЕРА СТРИЙ”
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГРІНЕРА СТРИЙ” 44392300
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1.Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 82402, Львівська обл., місто Стрий(з), вул.Хмельницького Б., будинок 32А 380973319824
(місце знаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2.Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
ТОВ «Грінера Стрий» код ЄДРПОУ – 44392300 Керівник – Михалусь Богдан Миронович 80402 Львівська обл., м. Стрий, вул. Богдана Хмельницького, 32-а Тел: +38 (067) 509-44-69 Електронна пошта: greenera.strij@gmail.com Експлуатація об’єкту оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю більше 100 тонн на добу ТОВ «Грінера Стрий». Товариство веде свою діяльність з 2021 року за адресою: Львівська обл, Стрийський р-н., м. Стрий, вул. Нижанківського (Договір управління майном від 12.05.2021р). Планована діяльність відноситься до першої та другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля ст. 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” Перша категорія – пункт 8 управління відходами (об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше). Друга категорія – пункт 4) енергетична промисловість (поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше).
Технічна альтернатива 1.
Передбачається експлуатація об’єкту оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю більше 100 тонн на добу ТОВ «Грінера Стрий» за адресою: Львівська обл, Стрийський р-н., м. Стрий, вул. Нижанківського б/н. Основним видом діяльності є оброблення змішаних побутових відходів. Дані відходи не є небезпечними. Потужність оброблення відходів становить орієнтовно 192 т/добу. Полігон ТПВ в м. Стрий є існуючий об’єкт.
Технічна альтернатива 2.
Після сортування ТПВ планується виробництво компосту із біорозкладних відходів у біостабілізаторі, виробництво альтернативного палива RDF з висококалорійних компонентів ТПВ, механічне подрібнення пневматичних шин легкових та вантажних автомобілів.
3.Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Львівська обл. Стрийський р-н Стрий Нижанківського б/н
3.Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Стрийська територіальна громада
Місце провадження планованої діяльності:
територіальна альтернатива 1. Львівська обл. Стрийський р-н Стрий .
Експлуатація об’єкту оброблення відходів здійснюється за адресою:
Львівська обл, Стрийський р-н., Стрийська територіальна громада, м. Стрий, вул. Нижанківського б/н. Кадастровий номер: 4611200000:01:001:0007, площею – 23,1522 га. Цільове призначення 03.12 Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування (для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування (полігон твердих побутових відходів м. Стрий Львівської області)). Кадастровий номер: 4611200000:01:001:0008, площею – 15,1603 га. Цільове призначення 03.12 Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування (для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування (полігон твердих побутових відходів м. Стрий Львівської області)).
Місце провадження планованої діяльності:
територіальна альтернатива 2. Львівська обл. Стрийський р-н .
Альтернативні ділянки для проведення діяльності (експлуатації полігону) не розглядалися оскільки об’єкт оброблення відходів (полігон ТПВ) є діючим об’єктом та технічно прив’язаний до існуючого діючого полігону ТПВ. Додатково на полігон ТПВ наявний: – Паспорт місця видалення відходів (МВВ) №100 від 09.09.2003р. – Договір управління майном (Стрийським полігоном твердих побутових відходів). від 12.05.2021р між Стрийським МККП та ТОВ «Грінера Стрий». – Стрийський полігон ТПВ експлуатується з 1949 року.
4.Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
В результаті реалізації Проекту територіальна громада отримає об’єкт з сучасною матеріально-технічною базою, який забезпечить: – дотримання сучасних екологічних стандартів у сфері поводження з ТПВ, що утворюються на території громади і є наслідком життєдіяльності громадян; – системний наглядовий контроль за екологічно безпечним поводженням з побутовими відходами; – створення нових додаткових потужностей поводження з ТПВ; – дотримання вимог екологічної безпеки під час експлуатації об’єктів управління відходами і зниження рівня соціальної напруги; – зменшення негативного впливу на довкілля
5.Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Полігон ТПВ м. Стрий є існуючий об’єкт. Передбачається експлуатація об’єкту оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю більше 100 тонн на добу ТОВ «Грінера Стрий» за адресою: Львівська обл, Стрийський р-н., м. Стрий, вул. Нижанківського б/н. До складу об’єкта оброблення відходів входить господарська зона та зона складування ТПВ з набором об’єктів промислового та допоміжного призначення з системою інженерного забезпечення. До господарської зони включено виробничі об’єкти, а також будівлі та споруди допоміжного та побутового призначення. В складі виробничих об’єктів входить: – площадка з сортувальною лінією комплексу МСЛ-1; – корпус пакетування зі складом. В складі споруд допоміжного та побутового призначення входить: – КПП; – контрольно-дезінфікуюча зона (яма мийки коліс) – автомобільна вага з операторною; – повітка для зберігання техніки; – електромеханічна майстерня; – відкрита автостоянка; – водозабірні свердловини, напірна вежа – резервуар зберігання дизельного палива РГН-1-1-15 обʼємом 15 м3. – паливороздавальна колонка МЗМ 40- 100л/хв. До зони складування ТПВ віднесено: – існуюче сміттєзвалище; – карта складування ТПВ №1; – карта складування ТПВ №2; -система дренажу в основі карти складування ТПВ №1 та №2; – об’їзні дороги по периметру карт складування ТПВ №1 та №2; -експлуатаційні дороги; -лоткова система збору поверхневих вод з карт складування ТПВ; – система моніторингу (гідроспостережні свердловин). – газозбірні свердловини Станом на зараз потужність оброблення відходів становить: 192,0 тонн/добу, (70080 тонн/рік). Режим роботи 365 днів на рік. Річний фонд робочого часу становить 5040 годин.
6.Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Згідно з державними санітарними правилами планування та забудови населених пунктів (ДСП N 173 від 19.06.96 р. Міністерства охорони здоров’я) санітарно-захисна зона становить – 500м. ✓ по забрудненню атмосферного повітря – Викиди ЗР (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі не перевищать нормативні показники; ✓ по ґрунту, поверхневим та підземним водам – незначне навантаження на ґрунти, що не викличе суттєвих змін у геологічному та структурно-тектонічному устрою. ✓ по акустичному впливу – допустимі рівні шуму. ✓ рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти – Виснаження чи деградація сформованих в даній місцевості рослинних та фауністичних співтовариств в результаті планової діяльності не очікується. Зелені насадження не зноситимуться. Об’єкти ПЗФ на даній території відсутні. ✓ навколишнє соціальне середовище (населення) – проектована діяльність не змінить сформовану інфраструктуру соціального середовища та умови проживання населення. Позитивно вплине на створення робочих місць. За діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні, не перевищувати граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого населення.
щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо планової діяльності.
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р.
№173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404); За діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні, не перевищувати граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого населення.
щодо територіальної альтернативи 2.
Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
7.Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.В рамках проекту виконаються еколого-інженерні вишукування, а саме: інженерно- геологічні, інженерно-геодезичні, екологічні дослідження екосистем, тваринного та рослинного світу та ін. За результатами проведених вишукувань приймаються рішення щодо інженерної підготовки та захисту території. – планувальні роботи та організація поверхневого стоку; – збір та відведення стоків; – влаштування твердого покриття; – оснащення засобами пожежогасіння; – облаштування блискавкозахистом та заземленням; – вся територія підприємства обгороджується парканом,.щодо технічної альтернативи
2. Аналогічні щодо планової діяльності.
щодо територіальної альтернативи 1.
– планувальні роботи та організація поверхневого стоку; – збір та відведення стоків; – влаштування твердого покриття; – оснащення засобами пожежогасіння; – облаштування блискавкозахистом та заземленням; – обгородження парканом,.
щодо територіальної альтернативи 2.
Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
8.Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
– на мікроклімат – критично малий, зумовлений незначним збільшенням парникових газів у зв’язку з роботою автомобільної техніки. – на повітряне середовище – утворення викидів ЗР в атмосферне повітря з специфічним запахом, органічним вмістом. – на водне середовище – передбачається утворення стічних вод; – на ґрунт – негативного впливу на грунти на стадії експлуатації не передбачається; – на рослинний і тваринний світ – проект не матиме впливу на флору, за винятком операцій зі зрізання та косіння, необхідних для підтримки зелених насаджень на ділянці у належному стані. Відтак, такий вплив можна визнати мінімальним. Додатково передбачається благоустрій та озеленення території. – акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою устаткування; – на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення нових робочих місць.
щодо технічної альтернативи 2.
Вплив на довкілля при впровадженні технічних альтернатив 1 і 2 буде аналогічним до впливу основної обраної технології, що описаний вище, тому окремо він не розглядається.
щодо територіальної альтернативи 1.
– на мікроклімат – критично малий, зумовлений незначним збільшенням парникових газів у зв’язку з роботою автомобільної техніки. – на повітряне середовище – утворення викидів ЗР в
атмосферне повітря з специфічним запахом, органічним вмістом. – на водне середовище – передбачається утворення стічних вод; – на ґрунт – негативного впливу на грунти на стадії експлуатації не передбачається; – на рослинний і тваринний світ – проект не матиме впливу на флору, за винятком операцій зі зрізання та косіння, необхідних для підтримки зелених насаджень на ділянці у належному стані. Відтак, такий вплив можна визнати мінімальним. Додатково передбачається благоустрій та озеленення території. – акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою устаткування; – на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення нових робочих місць.
щодо територіальної альтернативи 2.
Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
9.Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Перша категорія
8 Управління відходами Управління відходами: об’єкти оброблення небезпечних відходів; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше;”
10.Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
11.Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД, буде виконаний у відповідності із пунктом 2 статті 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 року № 2059-VIII (зі змінами).
12.Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13.Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14.Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
– отримання: Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається – Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15.Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , Поштова адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35, Електронна пошта: OVD@mepr.gov.ua, Тел/факс
+38(044) 206-31-40, +38(044) 206-31-50, Контактна особа: Заступник директора департаменту – начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки, контролю та екологічних фінансів Грицак Олена Анатоліївна
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)