Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради у 2021 році
– надійшло 10711 письмових та усних звернень громадян;
– на особистому прийомі у керівництва міської ради побувало 347 громадян;
– з Урядової гарячої лінії надійшло 708 звернень;
– з гарячої лінії області 552 звернення;
– з питань надання матеріальної допомоги до міськвиконкому надійшло 1048 звернень, зокрема на ім’я міського голови поступило 800 звернень, від депутатів міської ради – 248 звернень;
– по земельних питаннях звернулося 6499 громадян;
– по житлових питаннях (надання житла, взяття на квартоблік) – 115 осіб;
– по загальних питаннях ( ремонт будинків та прибудинкових територій, ремонт та розвиток дорожньої інфраструктури, питання містобудування та архітектури тощо) – 1271;
– згідно з ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до міськвиконкому надійшло 163 звернення;
– через платформу електронної демократії розглянуто 8 електронних петицій, що набрали відповідну кількість підписів;
– надійшло 128 запитів депутатів усіх рівнів.