ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЕКСПЕРТ ПЕТРОЛЕУМ УКРАЇНА”
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЕКСПЕРТ ПЕТРОЛЕУМ УКРАЇНА” 43593050
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 04071, місто Київ, ВУЛИЦЯ ВОЗДВИЖЕНСЬКА , будинок 14, офіс 4 Тел:
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Контактний номер телефону +380679257338 Електрона пошта суб’єкта господарювання – aaleksieiev@xp-group.com Директор – Лубутан Мішель Марі Жан Метою планованої діяльності є вилучення додаткових обсягів природного газу із надр Комарівського та Стриганецько- Тейсарівського газових родовищ, його компримування і подача в газотранспортну систему України для забезпечення потреб споживачів в природному газі.
Технічна альтернатива 1.
Планована діяльність – будівництво малогабаритної дотискної компресорної станції (МДКС) на базі компресорної установки поршневого типу Ariel JG/2, компанії Ariel Corporation (США). Вона призначена для дотискування природного газу, що надходить на УКПГ Комарів і його подачі в магістральний газопровід Ду 500 “Дашава – Пукеничі”. Газ на проектовану компресорну установку відбирається з існуючої установки низькотемпературної сепарації газу. Для
забезпечення роботи компресорної установки передбачений відбір і подача паливного газу, який після обліку на проєктному вимірювальному комплексі типу “Флоутек-ТМ”, подається до штуцера паливного газу компресорної установки.
Технічна альтернатива 2.
Планована діяльність – монтаж компресорної дотискної установки поршневого типу марки Ajax DPC 80A.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Львівська обл. Стрийський р-н Миколаїв УКПГ-Комарів
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Стрийська територіальна громада
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Львівська обл., Стрийський р-н, Стриганці, УКПГ Комарів.
Планована діяльність здійснюється на існуючому об’єкті із застосуванням діючого обладнання та комунікацій УКПГ. Додатково встановлюється малогабаритна дотискна компресорна станція (МДКС) на базі компресорної установки поршневого типу Ariel JG/2. Розміщення даної установки на ншій території не розглядається, оскільки всі необхідні комунікації прокладені на існуючому УКПГ
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Львівська обл., Стрийський р-н, Стриганці, УКПГ-Комарів.
Територіальна альтернатива не розглядається (об’єкт існуючий). Альтернативний варіант відсутній, оскільки можливість реалізації планованої діяльності існує тільки в комплексі із застосуванням діючого обладнання та комунікацій УКПГ “Комарів”
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Забезпечення енергоресурсами, наповнення місцевих бюджетів шляхом часткового зарахування рентної плати за користування надрами до бюджетів різних рівнів. Збільшення показників видобування вуглеводнів позитивно вплине на забезпечення газом промислових підприємств та населених пунктів, а також на розвиток інфраструктури району. Реалізація планованої діяльності шляхом використання сучасних технологій та технологічного обладнання і природоохоронних заходів забезпечить мінімальний рівень впливу господарської діяльності на навколишнє середовище та умови життєдіяльності місцевого населення та його здоров’я.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Площа відводу земель згідно договору оренди на період експлуатації УКПГ-Комарів складає 1,3005 га.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Обмеження планованої діяльності: – дотримання розмірів СЗЗ та дозволених обсягів викидів у атмосферне повітря від стаціонарних джерел: значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин на межі СЗЗ, житлової забудови, рівні гранично допустимих викидів (ГДВ) від технологічного обладнання; – розрахунковий гранично допустимий рівень акустичного забруднення в житловій забудові не повинен перевищувати допустимий рівень шуму на території населених місць; – безпечна експлуатація обладнання, устаткування, механізмів відповідно до діючих в Україні нормативних документів, інструкцій з експлуатації та технологічних регламентів; – дотримання допустимих рівнів соціального ризику та ризику впливу на здоров’я населення; – обов’язкове проведення технічної і біологічної рекультивації порушених земель, забезпечення виконання санітарно-гігієнічних норм та правил.
щодо технічної альтернативи 2.
Те ж саме, що для технічної альтернативи 1
щодо територіальної альтернативи 1.
Планувальні обмеження: – проведення планованих робіт лише в межах відведених земельних ділянок; – відповідність розмірів СЗЗ вимогам Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України №173 від 19.06.1996 р. – дотримання протипожежних розривів між будівлями та спорудами.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається. Територіальна альтернатива відсутня. Об’єкт існуючий
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Моніторинг стану атмосферного, ґрунтового, водного середовищ
щодо технічної альтернативи 2.
Моніторинг стану атмосферного, ґрунтовного та водного середовищ
щодо територіальної альтернативи 1.
При дотриманні природоохоронного законодавства й вимог нормативної документації, а також передбачених проектами будівництва заходів, додатковий захист території не передбачається, оскільки наднормативні впливи на навколишнє середовище під час та після проведення планованої діяльності не очікуються.
щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається (об’єкт існуючий)
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
На атмосферне повітря – під час реконструкції: забруднення атмосферного повітря джерелами викидів забруднюючих речовин та акустичне забруднення від ДВЗ працюючої будівельної техніки та автомобілів. При роботі дизельних двигунів в атмосферу викидаються наступні забруднюючі речовини (ЗР): вуглецю оксид; азоту оксиди; діоксид сірки, бенз(а)пірен; вуглеводні насичені C12 – C19, речовини у вигляді суспендованих твердих частинок недиференційованих за складом, а також парниковий газ – двооксид вуглецю. Крім того,
очікуються викиди ЗР при зварювальних роботах, під час різання металоконструкцій газорізальним апаратом та при фарбувальних роботах. При експлуатації компресорної установки очікуються викиди в повітря при спрацюванні запобіжних клапанів сепараторів вхідного та паливного газу, від вихлопної труби двигуна компресора та продувки ємності; – водне середовище
– негативний вплив не очікується; – ґрунт – може зазнавати механічного впливу від землерийної техніки при копанні котловану для фундаментної подушки компресорної установки та траншей для трубопроводів; – рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти – не очікується; – природно- заповідний фонд – вплив на об’єкти природно-заповідного фонду не здійснюватиметься, оскільки на землях природно-заповідного фонду та історико-культурного призначення плановані роботи не проводитимуться. – навколишнє соціальне середовище (населення) – негативний вплив не очікується; – плив на навколишнє соціальне середовище (населення) – помірний (шум, викиди шкідливих речовин); – клімат і мікроклімат – незначний, в межах природної стійкості екосистеми.
щодо технічної альтернативи 2.
Те ж саме, що і для технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1.
При дотриманні природоохоронного законодавства й вимог нормативної документації, а також передбачених проектами будівництва заходів, додатковий захист території не передбачається, оскільки наднормативні впливи на навколишнє середовище під час та після проведення планованої діяльності не очікуються
щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається (об’єкт існуючий)
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
3 Видобувну промисловість Видобувну промисловість: видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення;”
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059- УІІІ від 23 травня 2017 року. Зокрема, планується дослідження впливу на повітряне, водне, геологічне середовища та ґрунт, а також соціальне і техногенне середовища, рослинний та тваринний світ, об’єкти ПЗФ, клімат, передбачається виконання розрахунків розсіювання шкідливих речовин в
атмосферному повітрі, аналіз концентрації шкідливих речовин та рівнів акустичного навантаження на межі санітарно-захисної зони і на межі житлової забудови, розрахунків ризиків для здоров’я населення.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на
довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Повідомлення про початок виконання будівельних робіт
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Західне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації , 79026, м. Львів, вул.Стрийська, 98,, envir@loda.gov.ua, (032) 238-73-83, Сорока Назарій Любомирович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)