Топ теми:

Заява про визначення обсягу СЕО Документа державного планування «Внесення змін до генерального плану с.Добрівляни Стрийського району Львівської області»

18 Жовтня 11:04

Замовник:
Виконавчий комітет Стрийської міської ради Львівської області
82400, Львівська область, м.Стрий, вул.Шевченка,71
Офіційний веб-сайт: https://stryi-rada.gov.ua/
Ел.пошта: stryimvk@ukr.net
Тел. (03245)52434

Назва документа державного планування:
Внесення змін до генерального плану с.Добрівляни Стрийського району Львівської області.

Основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування
Генеральний план села є містобудівною документацією місцевого рівня, яка призначена для обґрунтування довгострокової стратегії планування, забудови та іншого використання території, на якій реалізуються повноваження Стрийської міської ради.
Генеральний план визначає основні принципи і напрямки планувальної організації та функціонального призначення території, формування системи громадського обслуговування населення, організації інженерно-транспортної інфраструктури, інженерної підготовки і благоустрою, захисту території від небезпечних природних і техногенних процесів, охорони навколишнього природного середовища, охорони та збереження нерухомих об’єктів культурної спадщини та пам’яток археології, традиційного характеру середовища історичних населених пунктів.
Містобудівна документація «Внесення змін генерального плану с. Добрівляни», розробляється згідно з рішенням Стрийської міської ради від 29.02.2024р. № 2420 «Про розроблення містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану с.Добрівляни Стрийського району Львівської області».
При розробленні генерального плану враховується Схема планування території Львівської області, Генеральна схема планування території України, стратегії та програми економічного, екологічного та соціального розвитку населеного пункту, програми розвитку інженерно-транспортної інфраструктури, охорони навколишнього природного середовища, охорони та збереження нерухомих об’єктів культурної спадщини та пам’яток археології, чинна містобудівна документація на місцевому рівні, інформація містобудівного та земельного кадастрів, заяви щодо забудови та іншого використання території проектування.

Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)
умови для реалізації видів діяльності та об’єктів, які матимуть значний вплив на довкілля, визначаються Схемою планування території відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно зі ст. 24 регулюється вибір, надання земельних ділянок та зміна функціонального призначення територій.
На підставі генерального плану населеного пункту в майбутньому будуть розроблені детальні плани територій, які згідно зі ст. 19 Закону, зокрема, визначають:
– функціональне призначення, режим та параметри забудови земельної ділянки, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами;
– містобудівні умови та обмеження;
– потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування;
– доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови;
– черговість та обсяги інженерної підготовки території;
– систему інженерних мереж;
– порядок організації транспортного і пішохідного руху;
– порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі;
– межі прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об’єктів.
Містобудівні умови та обмеження згідно зі ст. 29 включають, зокрема:
– відповідність цільового та функціонального призначення земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні;
– планувальні обмеження (охоронні зони пам’яток культурної спадщини, межі історичних ареалів, зони регулювання забудови, зони охоронюваного ландшафту, зони охорони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх використання, охоронні зони об’єктів природно-заповідного фонду, зони санітарної охорони);
– охоронні зони об’єктів транспорту, зв’язку, інженерних комунікацій, відстані від об’єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж.
Для об’єктів господарської діяльності важливим є визначення класу небезпеки та встановлення розміру санітарно-захисної зони.

Інформація про ймовірні наслідки: а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення; б) для територій з природоохоронним статусом; в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення
а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення: в ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації проекту внесення змін до генерального плану. Зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких складових довкілля: атмосферне повітря, водні ресурси, грунти, наслідки для здоров’я населення;
б) для територій з природоохоронним статусом: під час розроблення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від проектованих об’єктів, що пропонуються генпланом на території з природоохоронним статусом;
в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення: не спричинятимуть транскордонних наслідків на довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено
У контексті СЕО внесення змін до генерального плану с.Добрівляни Стрийського району Львівської області з метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків передбачається розглянути варіант «нульовий», без впровадження проектних змін.
Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки
Процедура стратегічної екологічної оцінки внесення змін до генерального план с.Добрівляни Стрийського району Львівської області проводитиметься згідно чинного законодавства України та в порядку, передбаченому Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку» та Наказом Міндовкілля № 705 від 18.10.2023 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо здійснення стратегічної екологічної оцінки містобудівної документації». Під час розроблення звіту про СЕО доцільно використовувати:
– доповіді про стан довкілля;
– статистичну інформацію;
– інформацію, яка включена в інші акти законодавства, які мають відношення до проєкту ДДП;
– лабораторні дослідження стану довкілля;
– дані моніторингу;
– іншу доступну інформацію.
Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування
Під час здійснення СЕО передбачається розглянути заходи із запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків для довкілля, визначені законодавством. Так, Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» визначає загальні вимоги в галузі охорони навколишнього середовища. Законом встановлено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов’язкових екологічних вимог. Перелік проектних рішень для запобігання, зменшення та пом’якшення негативного впливу наслідків від виконання проектних рішень генерального плану, комплекс яких включає: дотримання рішень проекту генерального плану щодо раціонального використання території; дотримання параметрів планувальних обмежень, визначених санітарними нормами та екологічним законодавством для забезпечення діяльності існуючих та проектних будівель та споруд; – влаштування необхідних огороджень будівельних майданчиків (охоронних, захисних або сигнальних); забезпечення акустичного режиму шляхом застосування будівельно-акустичних засобів захисту від шуму; контроль за точним дотриманням технології провадження робіт; інженерна підготовка при освоєнні територій, що зазнають впливу несприятливих природних процесів; моніторинг діяльності проектованих об’єктів; забезпечення благоустрою території.

Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку
Відповідно до статті 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

Орган, до якого подаються зауваження та пропозиції та строки їх подання
Зауваження і пропозиції до заяви про визначення обсягу СЕО внесення змін до генерального плану с.Добрівляни Стрийського району Львівської області надаються в письмовій формі до Стрийської міської ради на адресу: 82400, Львівська область, м.Стрий, вул. Шевченка, 71, ел. пошта: stryimvk@ukr.net . Строки подання: 10 днів з дати оприлюднення.

Повідомлення про оприлюднення Заяви про визначення обсягу СЕО:
Оприлюднено шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Стрийської міської ради від 18.10.2024

Замовник/Уповноважена особа замовника:
Стрийська міська рада, 82400, Львівська область, м. Стрий, вул. Шевченка, 71 Ел.пошта: stryimvk@ukr.net, тел. (03245) 52434/ Уповноважена особа Ляшова Іванна

 

Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту