Стрий відтепер має офіційне брендування
Логотип, гасло, кольори, можливості використання на промоційній продукції – все це у брендбуці міста. Робота над ним розпочалася ще у 2021 році. Розробники проводили тривале дослідження, записали десятки інтерв’ю з мешканцями, шукали особливості міста, які би базувалися на історії, з врахуванням географічних даних, ментальних, традиційних.
Відтак, сформували маркетингову теорію, що найхарактернішою ознакою міста є: норовлива річка; свободолюбиві мешканці, які наче перейняли характер річки; стрияни – підприємці; історичні події, які були ключовими для України.
Тож головним магнітом у створенні бренду визначили саме річку і людей, які завжди поспішають у прагненні розвитку.
Так народився лозунг «СТРИЙ Течія розвитку».
У графічний знак закладено візуальну ідентифікацію, асоціативні зв’язки, цінність, а також філософію нашого міста.
До слова, у 2023 році у міський бюджет надійшло в півтора рази більше туристичного збору, ніж у попередньому році. Стрий привабливий для гостей, а з брендбуком ми зможемо активніше розвивати пізнаваність міста.
Дякуємо відділу промоцій та туризму за клопітку роботу.