Ключові показники «Бойківського бізнес-центру»: понад 130 бізнес- субєктів та щонайменше 200 осіб, що зможуть скористатися підтримкою проекту
Ключова проблема муніципалітету, яку планується вирішити в результаті реалізації проекту ББЦ, це відсутність сучасної та необхідної для розвитку підприємництва і місцевої економіки бізнес-інфраструктури. Зокрема, у громаді із майже 100 тисячним населенням і понад 10 тис.осіб ВПО, в якій зареєстровано орієнтовно 1,5 тис. мікро підприємств, 79 представників місцевих малих і середніх підприємств, а також додатково 8 малих і середніх підприємств релокованих з інших регіонів України, практично відсутня відповідна бізнес-інфраструктура.
Спеціалізація такої інфраструктури для підтримки розвитку бізнесу і місцевої економіки мала б знаходитися в одній локації, із місцем здійснення підприємницької діяльності чи робочого місця, можливості проведення формальної та неформальної освіти для особистісного та професійного розвитку, нетворкінгу і коворкінгу, активного і пасивного відпочинку, наукового, мистецького та соціально орієнтованих просторів.
Не менш важливою є потреба в такій локації, де державна влада, місцеве самоврядування, бізнес, стартапи, інвестори, донори, міжнародні партнери, наука, освіта, експертне середовище, ЗМІ, громадський сектор, місцеві мешканці і ВПО та інші зацікавлені сторони можуть не тільки зустрічатися і обмінюватися думками, досвідом, досягненнями, а ще і з метою вироблення необхідних пропозицій та змін до національних, регіональних і місцевих політик з метою економічного відновлення і розвитку місцевої громади та інших громад субрегіону етнічної Бойківщини.
Цю статтю створено Стрийською міською радою у межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів» (SRER), що реалізується Програмою розвитку ООН (UNDP) в Україні за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Думки, висновки чи рекомендації, викладені в цьому документі, належать авторам/-кам та упорядникам/-цям і не обов’язково відображають погляди уряду Німеччини, GIZ, UNDP або інших агенцій ООН.