Топ теми:

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ФОП АНДРІЇВ ІГОР МИРОСЛАВОВИЧ

30 Вересня 11:41

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
АНДРІЇВ ІГОР МИРОСЛАВОВИЧ 2798106112
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

 

1.Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 82464, Львівська обл., Стрийський р-н, село Станків, ВУЛИЦЯ КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ , будинок 4
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)

2.Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Встановлення лінії для сортування відходів МСЛ 1-50 потужністю 50 тис. т/рік та лінії для сортування відходів МСЛ 1-25 потужністю 25 тис. т/рік по вул. Нижанківського, 68, у м. Стрий, Львівської області. Виробничою програмою підприємства встановлюється сортування відходів 90 т/добу (23490 т/рік). Передбачається сортування відходів, які не є небезпечними згідно Національного переліку відходів (код 15 01 01 – паперова та картонна упаковка, код 15 01 02 – пластмасова упаковка, код 15 01 07 – скляна тара (упаковка), код 20 03 01 – змішані побутові
відходи, код 20 01 01 – папір та картон, код 20 01 02 – скло, код 20 01 39 – пластмаса, код 20 01 40
– метал). Контактний номер телефону +380505420809 Технічна альтернатива 1.
Сортування сировини на спеціалізованій сортувальній лінії механічним та ручним способом із наступною передачею отриманої вторсировини (скла, макулатури, полімерних матеріалів та ін.)

спеціалізованим організаціям тюками до 450 кг Технічна альтернатива 2.
Сортування сировини на спеціалізованій сортувальній лінії механічним та ручним способом із наступною передачею отриманої вторсировини (скла, макулатури, полімерних матеріалів та ін.) спеціалізованим організаціям насипом. Враховуючи, що тюкування відходів дозволяє досягнути максимального зменшення об’ємів та попередити процес ферментації перевага надається технічній альтернативі 1

3.Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

 

Львівська обл. Стрийський р-н Стрий Нижанківського, 68

3.1Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Стрийська міська ТГ: с. Добряни, с. Діброва, с. Заплатин, с. Нежухів

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Львівська обл. Стрийський р-н Стрий Нижанківського, 68.
Провадження планованої діяльності здійснюється на земельній ділянці комунальної форми власності площею 0,1 га із кадастровим номером 4611200000:01:001:0006

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Львівська обл. Стрийський р-н Стрий Сколівська, 20.
Проведення планованої діяльності на земельній ділянці приватної форми власності площею 0,5161 га із кадастровим номером 4611200000:10:005:0009. Враховуючи більшу економічну доцільність, місце розташування та належну транспортну інфраструктуру, перевага надається територіальній альтернативі 1

4.Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Провадження планованої діяльності сприятиме зменшенню негативного впливу відходів на навколишнє природнє середовище. Передбачається сплата податків у місцевий бюджет, що покрашить економічну ситуацію регіону. Планована діяльність є безпечна для робітників підприємства та населення прилеглих територій і відповідає діючому природоохоронному законодавству

5.Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
На промисловому майданчику по вул. Нижанківського, 68, у м. Стрий, Львівської області планується розмістити комплекс обладнання, призначений для прийому і сортування твердих побутових відходів (скло, папір, плівка, метал, ПЕТ тара). Технологічним регламентом передбачається як розподілення змішаних ТПВ за фракціями, так і сортування попередньо відсортованих ТПВ (скло, папір, плівка, метал, ПЕТ тара). З метою отримання вторинної сировини, розміщуються дві сміттєсортувальні лінії: МСЛ 1-50 потужністю 50 тис. т/рік та МСЛ 1- 25 потужністю 25 тис. т/рік. Кожна лінія комплектована необхідним технологічним обладнанням (бункер для завантаження відходів, завантажувальний стрічковий транспортер, сортувальна кабіна). Відсортовані відходи, за допомогою поздовжнього транспортеру подаються до пакувального пресу: горизонтального − моделі FD-30 чи вертикального − моделі А-125 з

наступним обв’язуванням стрічкою отриманих тюків до 450 кг. Готову продукцію, отриману в результаті сортування направляють на переробку спеціалізованим підприємствам. Невідсортовані відходи (харчові, рослинні та інші органічні речовини, а також інші відходи, забруднені органікою) передають для захоронення на полігон ТПВ. Проєктна потужність підприємства – 90 т/добу (23490 т/рік). Режим роботи у дві зміни з п’ятиденним робочим тижнем, по 7 год/добу. Кількість робочих днів на рік – 261. Кількість робочих місць – 12

6.Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Враховуються екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні і територіальні обмеження згідно з вимогами чинних нормативних документів. Екологічні обмеження встановлені згідно з природоохоронним законодавством України. Врахування специфіки впливу управління відходами на навколишнє середовище проводиться відповідно до вимог чинного законодавства. Обмеження впливу регламентується: – на повітряне середовище – шляхом дотримання вимог не перевищення значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів, використання у двигунах спецтехніки палива, що відповідає Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (КМУ №927 від 01.08.2013р.); – на водне середовище – шляхом дотримання прибережно-захисних смуг водних об’єктів та інших вимог у відповідності до Водного кодексу України і інших чинних нормативно- правових актів; – на ґрунти
– шляхом дотримання ГДК забруднюючих речовин у ґрунті, нормативів радіаційної безпеки, дотримання вимог Земельного Кодексу України, Закону України «Про охорону земель, Закону України «Про управління відходами»; – на рослинний і тваринний світ – у відповідності до законодавчих вимог щодо збереження біорізноманіття об’єктів рослинного і тваринного світу, збереження умов місцезростання об’єктів рослинного світу, недопустимості погіршення середовища існування, шляхів міграції й умов розмноження диких тварин, запобігання небажаним змінам природних угрупувань та негативному впливу на них господарської діяльності, тощо; – по загальних санітарних нормах – дотримання вимог Закону України «Про систему громадського здоров’я», дотримання розмірів нормативної санітарно- захисної зони; – по акустичному впливу – допустимі рівні шуму; – дотримання меж землевідведення

щодо технічної альтернативи 2.

Враховуючи, що перевага надається технічній альтернативі 1, друга не розглядається

щодо територіальної альтернативи 1.

Територія планованої діяльності знаходитиметься у межах відведеної земельної ділянки, поза межами зон охорони пам’яток культурної спадщини, меж історичних ареалів, зон охоронюваного ландшафту, зон охорони археологічного культурного шару, охоронних зон об’єктів природно- заповідного фонду

щодо територіальної альтернативи 2.

Враховуючи, що перевага надається територіальній альтернативі 1, друга не розглядається

7.Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Інженерна підготовка і захист території здійснюються існуючою інфраструктурою. Розміщення технологічного обладнання передбачається на бетонованому майданчику. Проектні рішення забезпечують захист навколишнього середовища

щодо технічної альтернативи 2.

Враховуючи, що перевага надається технічній альтернативі 1, друга не розглядається

щодо територіальної альтернативи 1.

Підприємство буде повністю облаштоване, здійснено планування під’їзних шляхів, налагоджена логістика з транспортування відходів. Земельна ділянка використовується на праві договору про співпрацю. Вплив на довкілля мінімізований

щодо територіальної альтернативи 2.

Враховуючи, що перевага надається територіальній альтернативі 1, друга не розглядається
8.Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.

Вплив на довкілля розглядається при експлуатації промислового майданчику: – на клімат і мікроклімат – не передбачається; – на повітряне середовище – зумовлений утворенням викидів забруднюючих речовин у навколишнє середовище. Контроль цього впливу здійснюватиметься відповідною лабораторією згідно попередньо встановленого графіка контролю;. – акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою автомобільної спецтехніки та під час експлуатації обладнання. Дане шумове забруднення буде незначним та не матиме впливу за межами санітарно-захисної зони підприємства; – на водне середовище – використання води на технологічні потреби не передбачається; – на геологічне середовище – вплив не суттєвий, промисловий майданчик діючий, виконання додаткових будівельних робіт не передбачено; – на ґрунт – тимчасовий негативний у разі виникнення аварійних ситуацій, прийнятний – при дотриманні технологічного регламенту з експлуатації об’єктів; – на рослинний і тваринний світ – не очікується, промисловий майданчик діючий, виконання додаткових будівельних робіт не передбачено; – на техногенне середовище – тимчасовий негативний вплив у разі виникнення аварійних ситуацій, прийнятний – при дотриманні технологічного регламенту експлуатації; – на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді зменшення об’ємів накопичення відходів на полігонах ТПВ, надання робочих місць населенню прилеглих територій, сплатою податків у місцевий бюджет
щодо технічної альтернативи 2.

Враховуючи, що перевага надається технічній альтернативі 1, друга не розглядається щодо територіальної альтернативи 1.
Територія підприємства знаходиться у межах відведеної земельної ділянки, використання додаткових площ не передбачається, вплив відповідно до існуючих чинних природоохоронних документів (дозволів)
щодо територіальної альтернативи 2.

Враховуючи, що перевага надається територіальній альтернативі 1, друга не розглядається

9.Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія

11 Інші види діяльності Інші види діяльності: постійно діючі траси і треки для перегонів, тестові полігони для моторизованих транспортних засобів; майданчики для тестування

(випробування) двигунів, турбін або реакторів площею 0,5 гектара і більше; шламонакопичувачі, хвостосховища; складування осаду, мулові поля площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; склади і перевалочні бази металобрухту площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу; установки для поверхневої обробки речовин, предметів або продуктів з використанням органічних розчинників, зокрема для оздоблення, друку, покриття, знежирювання, гідроізолювання, калібрування, фарбування, очищення або насичування з витратою понад 150 кілограмів на годину або понад 200 тонн на рік; виробництво і переробка виробів на основі еластомерів; споруди для виробництва штучних мінеральних волокон, виробництво екструдованого пінополістиролу, утеплювачів, асфальтобетону; видобування піску і гравію, прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду; генетично- інженерна діяльність, введення в обіг та будь-яке використання генетично модифікованих організмів та продукції, виробленої з їх використанням (у відкритій системі); інтродукція чужорідних видів фауни та флори у довкілля; виробництво мікробіологічної продукції; виробництво, утилізація і знищення боєприпасів, ракетного палива та інших токсичних хімічних речовин;”

10.Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає

11.Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із п.2 ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059- VIII від 23 травня 2017 року

12.Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість

провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13.Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14.Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

 

Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15.Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації , 79026, м. Львів, вул. Стрийська, 98, ovdseoloda@gmail.com, (032) 238-73-83, начальник відділу оцінки впливу на довкілля та стратегічної екологічної оцінки Сорока Назарій Любомирович

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

 

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}

Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту