ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВ “АГРО-СТАНДАРТ-ПЛЮС”
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “АГРО-СТАНДАРТ-ПЛЮС” 43063430
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1.Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 82484, Львівська обл., Стрийський р-н, село Великі Дідушичі, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 3 380677639574
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
2.Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Реконструкція існуючих будівель і споруд тваринницького комплексу під птахоферму в селі Великі Дідушичі, вул. Садова 9, 11, Львівська область, Стрийський район, Потужність ферми складає 60,0 тис. голів одночасної посадки. Річна продуктивність складає 360,0 тис. голів без обліку падежу і вибраковки.
Технічна альтернатива 1.
ТзОВ “Агро-Стандарт-Плюс” займається вирощуванням, відгодівлею курчат-бройлерів м’ясної породи до 6 тижневого віку. Утримання птаха – підлогове, безвигульне. Забій птаха на птахофермі не передбачається.
Технічна альтернатива 2.
Будівництво нових приміщень. Однак через значні капіталовкладення, додаткові впливи на грунти, повітря ця альтернатива була відхилена
Технічна альтернатива 3.
В якості технічної альтернативи розглядався варіант кліткового утримання бройлера. Проте, при клітковому утриманні збільшується вологість посліду, що негативно впливає на мікроклімат в пташниках і, відповідно, на продуктивність птиці та збільшенню енергозатрат. З метою забезпечення гуманного утримання птиці даний альтернативний варіант не був прийнятим. Технічна альтернатива 1 є оптимальним варіантом.
3.Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Львівська обл. Стрийський р-н Великі Дідушичі вул. Садова, будинок 9
Львівська обл. Стрийський р-н Великі Дідушичі вул. Садова, будинок 11
3.1Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Велико Дідушицький старостинський округ Стрийської ТГ
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Львівська обл. Стрийський р-н Великі Дідушичі вул. Садова, будинок 9, будинок11.
Планована діяльність буде проводитись в межах діючого підприємства, що має географічну прив’язку. Інші земельні ділянки, які планувались під нове будівництво знаходятся близько до житлових будинків, територіальна альтернатива не доцільна.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Львівська обл. Стрийський р-н Великі Дідушичі вул. Садова, будинок 3.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається. Планована діяльність буде проводитись в межах діючого підприємства, що має географічну прив’язку.
4.Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Вплив на соціальне середовище носить позитивний аспект. Найбільш важливим із соціально- економічних факторів є можливість поповнення місцевого бюджету (в т.ч. сплати рентної плати за користування надрами) і покращення загальної соціально-економічної ситуації в районі, зайнятості місцевого населення.
5.Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Потужність ферми складає 60,0 тис. голів одночасної посадки. Річна продуктивність складає 360,0 тис. голів без обліку падежу і вибраковки. Площа реконструкції становить 3835 м2. Пташник І, загальною площею – 1715 м2; Пташник ІІ, загальною площею – 1715 м2; Господарсько-адміністративні приміщення, загальною площею – 405 м2. Кормоцех, до складу якого входять приміщення зберігання та приміщення технологічного обладнання загальною площею 520 м2. Зерносклад для зберігання зернових, загальною площею – 1080 м2. Режим роботи господарства 2 змінний, тривалість зміни 8 год, 350 робочих днів на рік. Загальна кількість працюючих 5 чоловік.
6.Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Дотримання екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних, містобудівельних й територіальних обмежень згідно діючих нормативних документів: – по забрудненню атмосферного повітря – значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі; – по акустичному впливу: в межах допустимих рівнів шумового навантаження; – дотримання меж землевідведення; – дотримання меж санітарно-захисних зон; – дотримання правил пожежної безпеки.
щодо технічної альтернативи 2.
шодо технічної альтернативи 2 Не розглядається
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних, містобудівельних й територіальних обмежень згідно діючих нормативних документів: – по утворенню відходів: мінімізація утворення, облік та утилізація згідно чинного законодавства України; – по ґрунту, поверхневих та підземних водах: значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин, відсутність інтенсивного прямого впливу, виключення забруднення поверхневих вод; – дотримання меж землевідведення; – дотримання меж санітарно-захисних зон;
– дотримання правил пожежної безпеки.
щодо територіальної альтернативи 2.
7.Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
– польове обстеження земельної ділянки; – улаштування охоронних протипожежних зон; – вжиття заходів, направлених на запобігання аваріям, обмеження і ліквідація їх наслідків та захист людей і довкілля від їх впливу; – створення ефективної системи моніторингу довкілля.
щодо технічної альтернативи 2.
шодо технічної альтернативи 2 Не розглядається
щодо територіальної альтернативи 1.
– польове обстеження земельної ділянки; – улаштування охоронних протипожежних зон;
щодо територіальної альтернативи 2.
щодо територіальної альтернативи 2 Не розглядалась
8.Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатимуться на наступні компоненти: клімат і мікроклімат; повітряне середовище; водне середовище; земельні ресурси; рослинний і тваринний світ; соціальне та техногенне середовища.
щодо технічної альтернативи 2.
щодо технічної альтернативи 2 Не розглядається. щодо територіальної альтернативи 1.
Не розглядається.
щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.
9.Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
2 Сільське господарство, лісівництво та водне господарство Сільське господарство, лісівництво та водне господарство: сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння, рекультивація та меліорація земель (управління водними ресурсами для ведення сільського господарства, у тому числі із зрошуванням і меліорацією) на територіях площею 20 гектарів і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше, будівництво меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем; насадження лісу (крім лісовідновлювальних робіт) на площі понад 20 гектарів або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше; зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду діяльності, зазначеного у частинах другій та третій цієї статті) та зміна цільового призначення особливо цінних земель; потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше); свиней (1 тисяча місць і більше, для свиноматок – 500 місць і більше); великої та дрібної рогатої худоби (1 тисяча місць і більше); кролів та інших хутрових тварин (2 тисячі голів і більше); установки для промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва; інтенсивна аквакультура з продуктивністю 10 тонн на рік і більше або на територіях та об’єктах природно- заповідного фонду чи в їх охоронних зонах; намив територій на землях водного фонду;”
10.Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
11.Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності з ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 року.
12.Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13.Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати
частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14.Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Висновок ОВД
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15.Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації , 79026, вул. Стрийська, 98 м. Львів, ovdseoloda@gmail.com, 032)238-73-83, Сорока Назарій Любомирович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}