Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади директора Дашавської дитячої музичної школи ім.Ф.Колесси
Відповідно до Розпорядження міського голови Стрийської міської ради №89 від 22.04.2024р. оголошується конкурс на заміщення вакантної посади Директора Дашавської дитячої музичної школи ім.Ф.Колесси, що розташована за адресою: смт.Дашава, вул.Б.Хмельницького, 3.
Дашавська дитяча музична школа ім.Ф.Колесси.
Оплата праці : Ставка директора – 7253,00 грн ( 13 тарифний розряд згідно ЄТС на 2024р керуючись постановою КМУ «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» від 30.08.2002 № 1298 )
Вислуга років: 0% (стаж педагогічної роботи від 0 до 3 р)
10% (стаж педагогічної роботи від 3 р 1м до 10 р)
20% (стаж педагогічної роботи від 10 р 1 м до 20 р)
30% (стаж педагогічної роботи від 20 р 1 м )
Доплата за престижність праці – 15 %
Вимоги до кандидатів:
-повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст)
-стаж роботи в галузі культури не менше 3 років
-володіння державною мовою та здатністю за своїми діловими та моральними якостями, освітнім та професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки
Особа, яка бере участь у конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу подає такі документи:
– заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”;
– автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
– копії документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент подання документів;
– довідку про відсутність судимості;
– мотиваційний лист, складений у довільній формі;
– стратегію (перспективний план) розвитку Школи — короткострокову на 1 (один) рік та довгострокову на 5 (п’ять) років, складену у довільній формі.
Зазначені документи надсилаються на поштову та електронну адреси органу управління ( stryi-viddil-kultury@ukr.net ) у встановлений Законом термін.
Перелік документів є вичерпним. Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.
Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
Документи приймаються протягом 30 днів з дня опублікування оголошення за адресою: м.Стрий, вул.Коновальця,4, каб.№3, відділ з питань культури, національностей та релігій Управління культури , молоді та спорту Стийської міської ради. Електронна адреса: stryi-viddil-kultury@ukr.net
Контактна особа: Катерняк Наталія Богданівна (0971437056).