Міжнародний медичний корпус, який працює у Стрию шукає Асистента відділу психічного здоров’я та психосоціальної підтримки
Опис вакансії:
Надавати психосоціальну підтримку таку, як базове консультування внутрішньо переміщених та вразливих осіб, а також приймаючим сім’ям на рівні громади (комунальні центри та місцеві рівні).
Основні Завдання і Обов’язки:
• Допомога у виконанні адміністративних завдань, пов’язаних із реалізацією програми, таких як контроль за планами відпусток, форми запитів для персоналу на місцях, пам’ятки тощо.
• Допомога керівникам програм у введенні та консолідації даних, коли це необхідно
• Відповідальність за планування зустрічей та навчання за погодженням з координатором Психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, а також з програмним фахівцем/менеджером, включаючи підготовку місця проведення зустрічі, забезпечувати канцтовари та навчальні матеріали
• Підготувати, організувати та надати форми та документацію, необхідну команді у полях, для щоденного впровадження (особиста справа клієнта, інструмент збору даних, тощо), а також для навчання. • Усний переклад з української/російської на англійську та навпаки для всіх заходів із питань психічного здоров’я та психосоціальних заходів, супровідної документації та зустрічей.
• Письмовий переклад неофіційних документів, пов’язаних з проектами та діяльністю (наприклад, форми оцінки, неконфіденційні документи, флаєри тощо) з української/російської на англійську.
• Допомага експатам/консультантам MHPSS з усним перекладом під час діяльності з національним персоналом та отримувачами послуг.
• Збір інформації, наприклад технічних термінів, що використовуються в сфері Психічного здоров’я та психосоціальної підтримки. Складання глосарію та термінологічної бази даних для використання в перекладах
• Перетворення понять англійською мовою на еквівалентні поняття українською/російською мовами та навпаки. Передавати стиль і тон мови оригіналу
• Відтворювати словесні повідомлення точно, швидко та чітко
Мінімальні вимоги:
• Ступінь бакалавра з адміністрування, англійської мови або у будь-якій відповідній галузі.
• Принаймні 1 рік роботи в соціальному секторі є перевагою.
• Досвід роботи в офісі в міжнародній англомовній компанії є перевагою.
• Сильні навички письмового та усного спілкування українською/російською та англійською мовами,
• Можливість виконувати короткі виїзди до місць проведення активності проекту, та в інші області країни за необхідності
• Відмінні навички міжособистісного, письмового та усного спілкування.
• Сильні організаторські здібності.
• Продемонстрована здатність працювати в команді, в мультикультурному середовищі, розставляти пріоритети завдань, дотримуватись термінів і забезпечувати високу якість роботи;
• Комп’ютерна грамотність із продемонстрованим досвідом використання Microsoft Office – зокрема Word, Excel та PowerPoint.